Tarneaeg ja kohaletoimetamine

  1. Kõik kaubad esitatud Veebipoes on tellimisel. Seoses koroonapandeemiaga võivad kaupade tarneajad olla pikemad. Enne ostu sooritamist, palun uurige täpsema info tarneaegade kohta.
  2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kauba suurusest, palun võtke meiega ühendust e-posti teel info@decorn.ee ja teeme Teile pakkumise. Juhul kui Ostja tellib Veebipoest tooteid ning tellimus tuleb tarnida väljapoole Eestit, st tegemist on rahvusvahelise tellimusega, võib tellitud tootele sihtpunkti jõudes lisanduda tolli- või muud maksud. Igasuguste võimalike lisamaksude tasumise kohustus on Ostjal.
  3. Ostja poolt Veebipoest tellitud kaup väljastatakse Müüja laost või saadetakse antud Ostja poolt aadressile kokku lepitud tarneviisiga peale 100% Tellimuse tasumist.
  4. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.